Jak ograniczyć apetyt na niezdrowe jedzenie

0
76

Jak ograniczyć apetyt na niezdrowe jedzenieAaaa, pragnienia! Pomimo naszych starań, pragnienie, aby jeść pewne produkty mogą zrobić najlepsze z nas czasem. Te pragnienia mogą prowadzić do błędnych decyzji żywności, która może pokrzyżować nawet najbardziej oddani zdrowych konsumentów. Z ciasteczka, chipsy, produkty, które chcemy zazwyczaj oferują nam w zamian inne, niż nadmiar tłuszcz, cukier i sól, po prostu nie potrzebują (i często czują się lepiej bez).

Zanim obwiniaj się za swój apetyt, należy pamiętać, że są normalni i doświadczeni prawie wszystko. Twoje życzenie jest bardzo smacznych produktów zawierających cukier, tłuszcz i sól zakorzenione w konieczności biologicznej i z natury nie jest zły. Niestety, był zbyt lekki, aby zaspokoić te pragnienia.

Chociaż może nie być w stanie całkowicie uniknąć produkty, które masz ochotę lub wyłączyć impulsy, można zmienić sposób reagować. Postępując w ten sposób, można jeść z ufnością, wiedząc, że masz kontrolę nad tym “śmieci” apetyt na jedzenie, a nie odwrotnie.

Co Powoduje, Że Apetyt

Co Powoduje, Że ApetytPragnienia wystąpić z wielu powodów, ale badania wykazały, że często pragną produkty, które najbardziej kochamy, gdy ograniczamy ich (chyba: surowe diety) i/lub, gdy nasz plan zasilania brakuje różnorodności. W niektórych przypadkach, pragnienie wywołane myślami o jedzeniu, będziemy chcieli lub nie byli w pewnym czasie.

W rzeczywistości, jeśli zmiany są wprowadzane zbyt szybko lub zbyt surowe, można znaleźć twój apetyt zwiększyć. Dlaczego? Ponieważ niektóre z tych bardzo smacznych produktów, które kochaliśmy aktywują ośrodki przyjemności w mózgu, które zmuszają nas chcieć więcej. Zamknąć dopływ, i przygotować się do twojego mózgu, aby urządzać histerię. (Dlatego radzimy korzystać ze wszystkich żywnością i wykonywać stopniowe zmiany diety.) Postępując w ten sposób, będziesz się dawać twój mózg i kubki smakowe czasu do adaptacji, a także szukać kreatywnych sposobów, aby dodać zapach, kolor i zabawy w talerzu, nie opierając się na cukru, tłuszczu lub soli, jak i wielu przemysłowe paszy, jak zwykle zrobić.

Jak ustalić głodu

Gdy drążek żywnością uderzeń, on, jak zwykle, dość łatwo określić z powodu intensywnej jazdy za nim; jednak, ujawniając swoich dokładnych potrzeby lub pragnienia może nie zawsze być prosty. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli masz apetyt czuje się bardziej ogólnego charakteru-na przykład, gdy chcesz coś, po prostu nie wiesz, że.

Jeśli mają trudności, aby wiedzieć, że twoje ciało próbuje powiedzieć, rozważyć możliwość śledzenia swoje emocje, kiedy jesz lub odczuwać głód. To może pomóc ci zauważyć trendy w zwyczajach żywieniowych i pozwalają lepiej zrozumieć i przetwarzać sygnały twoje ciało wysyła.

5 Porad, aby ograniczyć apetyt na niezdrowe jedzenie

Wiedząc, dlaczego i kiedy twoje pragnienia wystąpić mogą pomóc ci przygotować się do walki z nimi. Czy zmieniasz swoje otoczenie, aby przeżyć je rzadziej lub opracowują sposoby reagowania na różne sposoby, można pokonać większość fast foodów życzeń. Oto kilka sposobów, aby ustawić się na sukces:

 

1. Ustawić scenę.

Stres, zmęczenie i nuda wszystkich postaw, które mogą zostawić ci bardziej podatne na pragną produkty spożywcze, które zapewniają tymczasowe ukojenie. Zanim zaczniesz wprowadzać zmiany w diecie, upewnij się, że można stworzyć środowisko, które przyczynia się do sukcesu. Wysypują się, biorąc czas, aby się zrelaksować i uzyskać odpowiednią ilość aktywności fizycznej każdego dnia-wszystko to pozytywne kroki.

2. Czas posiłku.

5 Porad, aby ograniczyć apetyt na niezdrowe jedzenie Praca szeregowe zasilanie w codziennym życiu-to dobra strategia. On nie tylko zapewnić możliwość zawierać różnorodne produkty w swój dzień, ale jedzenie co 4-5 godzin i zapewnia, że nigdy nie iść zbyt długo bez jedzenia. To zapobiega przed zbyt głodny, państwo, w którym kuszące jedzenie staje się jeszcze trudniej się oprzeć.

 

3. Wiedzieć, jakie produkty ciebie nie uda.

Niezależnie od tego, ile planujesz lub jak znajome z głodu niektóre produkty spożywcze, zawsze trudno będzie utrzymać się na torze. Definiując lista najbardziej craveable produkty, możesz zaplanować z wyprzedzeniem. Dla niektórych osób, to może oznaczać, obsługujących trudno się oprzeć jedzenie na jedzenie, a nie same w sobie. Dla innych, to może oznaczać, kupując mniejsze części, aby cieszyć się w określonych porach dnia lub trzymać je z domu w całości. Nie ma znaczenia, co działa najlepiej dla ciebie, wiedząc, które produkty są po prostu zbyt trudno się oprzeć można zrobić to o wiele łatwiej jest zarządzać odpowiedź.

4. Spróbuj jeść coś innego.

Pragnienie jedzenia-to pragnienie, że masz wybór działać lub nie. Chociaż dobrze może brzmieć dobrze, może się okazać, że chrupiące warzywa posypać solą spełnia, co na pewno także drążek. (Pewnie nie, ale warto dać mu szansę.) Jak kontynuować, aby określić swoje preferencje, możesz znaleźć go w żaden sposób nie samo jedzenie, a raczej z pewną cechą. Na przykład, chipsy, słone i chrupiące. Chrupiące warzywa, обмакивая w hummus może być zadowalający rozwiązać.

5. Unikać spożywania żywności, którą pragniesz sam w sobie.

Po prostu dlatego, że niezdrowe jedzenie daje mało użyteczne z punktu widzenia zasilania, to nie znaczy, że nigdy nie będzie w stanie się nią cieszyć. Zamiast unikać tylko te rodzaje żywności, rozważyć wiązania mniejsza część z bardziej bogatej w składniki odżywcze żywności. Na przykład, porcja z 1-uncji porcji chipsów zjeść razem z kanapki z indyka na obiad. Można to zrobić, gdy drążek strajku lub starać się zawierać pokarmy, które mają tendencję do pragnienie podczas jedzenia. W każdym razie, jest to świetny sposób, aby zarządzać głodu, nie pozbawiając się żywności, które lubisz.

 

Choć, być może, nigdy nie uda się całkowicie unikać produktów, które chcemy, możemy zmienić to, jak my do nich. Realizując strategie te można przezwyciężyć pragnienia i zacząć cieszyć się jedzenie, które lubisz realistyczny i wyważony sposób.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here