Kroków do trwałej utraty wagi

Kroków do trwałej utraty wagiMyśląc o utracie wagi w styczniu tego roku? Nie jesteś sam. Starszy dietetyk Victoria Taylor oferuje pięć sposobów, aby twoje wysiłki odchudzania sukcesu.

Jest to czas w roku, kiedy wielu z nas starają się zrzucić kilka kilogramów w pogoni za zdrowiem i szczęściem.

Dla jednych jest to coroczna impreza, dla innych okazja do podsumowania i wprowadzić zmiany, może to być diagnoza stanu serca, wielki dzień urodzenia lub wielkie święto na horyzoncie.

Standardy urody nie jest główny powód, aby zwrócić uwagę na swoją wagę

O wadze często mówi się jako o kosmetycznych problem – jaki rozmiar odzieży ci pasuje, lub czy dobrze wyglądasz dla swojego letniego wypoczynku. Ale standardy urody nie jest główny powód, aby zwrócić uwagę na swoją wagę.

Jeśli użytkownik ponosi dodatkowych kilogramów, ważne jest to, że zdrowie może przynieść korzyść, tracąc nawet niektóre z nich.

Otyłość zwiększa ryzyko chorób serca i udaru mózgu. U osób otyłych, w dwa i pół razy wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia wysokiego ciśnienia krwi i pięć razy większe prawdopodobieństwo rozwoju cukrzycy typu 2. Wpływ na nasze zdrowie odzwierciedlenie w obciążeniu na NHS-szacuje się, że 6,1 mld funtów wydano na nadwagę i związane z otyłością choroby w latach 2014-15.

Dlaczego mam nadwagę

Supermarket zakupy fast foodów

Dlaczego mam nadwagęBez względu na to, co można przeczytać, problem otyłości nie jest spowodowany przez jedną jedzeniem, i to nie tylko kwestia “braku siły woli” http://topdj.pl/idealica/. Wiele czynników wpływa na to, co jemy. Nasze środowisko i styl życia zmieniły się w ostatnich dekadach – to oznacza, że zdrowy wybór nie zawsze jest łatwe do zrobienia, i jemy więcej i więcej dań gotowych. Oznacza to zazwyczaj duże rozmiary porcji i więcej tłuszczu, cukru i soli w porównaniu z domowym jedzeniem.

W tym samym czasie zajmujemy się mniejszą aktywnością fizyczną, niż poprzednie pokolenia. Nasze miejsca pracy i wypoczynku stały się bardziej siedzące, i mamy mniejsze szanse podróżować pieszo lub na rowerze.

U osób otyłych, w dwa i pół razy wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia wysokiego ciśnienia krwi i pięć razy większe prawdopodobieństwo rozwoju cukrzycy typu 2.

Oznacza to, że musimy dokonać świadomego wyboru o tym, co jemy i jak pozostać aktywnym. Często oznacza to, że staracie się jeść zdrowo, nawet gdy jesteśmy zajęci, i znaleźć sposoby, aby dopasować ćwiczenia w naszym życiu.

Dobry pierwszy krok, by pomyśleć o tym, dlaczego nie może przybrać na wadze. To ostatnia zmiana lub długookresowy model? Możesz zacząć robić coś inaczej – jest więcej, być mniej aktywne lub istnieją różne produkty-mniej więcej w tym czasie, kiedy zaczął przybierać na wadze?

Jeśli nie jesteś pewien, gdzie jesteś w błędzie, spróbuj prowadzić dziennik żywności i napojów w ciągu tygodnia w laptopie lub nagrywać to, co jesz, korzystając z aplikacji do śledzenia diety na swoim smartfonie.

Postaw sobie cel utraty wagi

Utrata masy ciała może czuć się bardzo trudne. Na początek dowiedz się, ile waga chcesz zresetować. Z dużą ilością ludzi staje się nadwaga, jak patrzymy na “zdrowej wagi” może stać się pochylać.

Twój wskaźnik masy ciała (BMI) – pomiar masy ciała w stosunku do swojego wzrostu. Jeśli znasz te pomiary, można użyć bezpłatne narzędzie online, aby sprawdzić swoje BMI i ciężar, do którego należy dążyć. Możesz skorzystać z naszego kalkulatora BMI.

Jeśli ważysz więcej, niż myślisz, Nie martw się i nie przejmuj, że trzeba podjąć radykalne środki. Podziel go na mniejsze cele i skupić się na jednym kroku na raz.

Jeśli masz dużo masy, aby stracić, starać się stracić 10 procent masy ciała. To będzie mieć wielkie korzyści dla zdrowia-nawet jeśli jeszcze nadwaga w końcu – i może czuć się bardziej osiągalne. Nie zniechęcajcie się, jeśli to zajmie dużo czasu, aby dostać się do swojej idealnej wagi. To nic dziwnego – prawdopodobnie zajęło dużo czasu, aby dojść stopniowo.

Wprowadź zmiany, które pracują dla twojego stylu życia

O tej porze roku jesteśmy szczególnie zatłoczone diet, narzędzi i produktów, które twierdzą, że są one pomogą nam schudnąć. Podstawowa zasada odchudzania polega na tym, że energia, którą akceptujesz (kalorie), powinna być mniejsza niż energia, którą używasz.

Za to, że dieta działa, będzie różnić się od osoby do osoby – jeden z największych czynników jest znaleźć coś, co można trzymać. Ważne jest, aby znaleźć sposób, który jest odpowiedni dla ciebie.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here